Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Góra
Manekiny wystawowe przyciągną klientów do sklepu odzieżowego

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Dobra sprzedaż w sklepie odzieżowym jest uzależniona od skutecznej promocji. Dlatego witryna sklepowa musi być nie tylko regularnie aktualizowana, ale przede wszystkim przemyślana.
Manekiny wystawowe przyciągną klientów do sklepu odzieżowego

Manekin w witrynie elementem obowiązkowym

 

Witryny sklepowe krzyczą wręcz do ludzi ze wszystkich stron. Prezentowane w nich ubrania najczęściej skłaniają przechodniów do wejścia do sklepu. Dlatego właśnie odpowiednia aranżacja witryny jest kluczowym elementem promocji. Jak więc za to się zabrać? Przede wszystkim zastanówmy się, jaki towar chcemy w niej promować. Najlepiej prezentować w ten sposób nowe kolekcje lub aktualne promocje. Witryna musi działać jak wabik i musi wyróżniać naszą ofertę spośród pozostałych sklepów. I tu z pomocą przychodzą nam manekiny. To dzięki nim możemy wyeksponować towar najlepiej jak tylko to możliwe. Manekiny ewoluowały wraz rozwojem ludzkości. W każdym okresie odzwierciedlały one ówczesne kanony piękna. Dlatego miały doczepiane włosy, rzęsy, montowano im mechaniczne oczy czy zęby. Dziś manekin jest tworem bardzo estetycznym i minimalistycznym. Pozbawiono go wszelkich niepotrzebnych dodatków. Oprócz klasycznych figur imitujących ludzkie ciało, mamy do czynienia z modelami abstrakcyjnymi. Odbiegają one od naturalności linii ciała, ich budowa jest uproszczona a głowa typu jajo jest pozbawiona rysów twarzy. Manekiny abstrakcyjne dostępne są w różnych wariantach kolorystycznych. Bardzo popularne są chociażby modele w kolorze czarnym. Wersją pośrednią są zaś lalki semi-abstrakcyjne, które mają zdecydowanie zarysowany nos, usta, czy brwi. W niektórych modelach pojawia się także linia włosów. To wszystko sprawia, że manekin w witrynie sklepowej stał się elementem obowiązkowym.

 

Manekiny wystawowe – rodzinne promowanie sklepu

 

Wybór manekinów abstrakcyjnych będzie uzależniony od tego, w jaki sposób będzie miała wyglądać nasza witryna. Urządzić można ją na wiele sposobów. Jednym z nich jest łączenie stylów.  To często wykorzystywany sposób w wielu sklepach. Łączyć możemy przeciwieństwa, jak czerń i biel, bogactwo z minimalizmem, nowe ze starym. W witrynie możemy także umieścić rożne rodzaje manekinów obok siebie. Wzmocni to poczucie różnorodności. Ciekawym zabiegiem, jaki można wykorzystać do promocji kolekcji rodzinnej, jest skompletowanie manekinów damskich, męskich i dziecięcych z jednej serii. W ten sposób możemy uzyskać bardzo ciekawy efekt, który przyciągnie uwagę niejednego klienta. Zobacz tego tupu kolekcje na stronie jednego z producentów manekinów wystawowych. Poza tym, modele męskie są specjalnie przygotowywane do ekspozycji garniturów. Specjalne wersje posiadają wydłużone kończyny, dzięki czemu stroje wizytowe prezentują się doskonale.


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 20 kwietnia 2024
Imieniny
Agnieszki, Amalii, Czecha

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl