Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Góra
Długopis reklamowy - gadżet na każde czasy

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Gadżety reklamowe to moda, która przyszła do Polski z zachodu w latach 90-tych. Wtedy gospodarka rynkowa zaczęła przeżywać swój rozkwit, a to z kolei wiązało się z możliwością kupienia i produkcji wszelkiego rodzaju produktów oraz świadczenia szerszej gamy usługowej. Dlaczego gadżety reklamowe przetrwały do dziś i są najbardziej nośnym elementem promocji produktów i usług?
Długopis reklamowy - gadżet na każde czasy

Gadżety reklamowe - ponadczasowe i zawsze skuteczne 

Polacy to naród, który w przypadku otrzymywania gadżetów reklamowych dzieli się na dwie grupy. Pierwsza grupa to ta, która uwielbia dostawać coś za darmo - taki synonim prawdziwego Polaka. Druga zaś to osoby nieco starszej daty, o innym usposobieniu i wychowaniu - oni wychodzą z założenia, że jeżeli ktoś daje coś za darmo to znaczy, że ma nieczyste intencje, chce ich oszukać lub okraść. Dlatego na początku osoby oferujące firmowe gadżety były traktowane z dystansem i sporą dozą nieufności. Na szczęście tego typu stereotypy przechodzą do przeszłości. Każda firma produkcję swoich gadżetów ma dokładnie wkalkulowaną w koszty, które są dużo mniejsze niż reklamowanie się w telewizji, radio czy nawet stronach internetowych. Jest to jeden z najbardziej bezpośrednich sposobów dotarcia do klienta i zareklamowania się.

Najpopularniejsze gadżety firmowe

Jednym z najbardziej uniwersalnych i popularnych gadżetów są długopisy reklamowe (można je zamówić np. w sklepie z gadżetami reklamowymi Reklamowe24 – gadzety-reklamowe.com). Tak naprawdę jest to rdzeń, flagowy produkt jeżeli chodzi o to, co firmy rozdają za darmo w ramach promocji. Spełnia on wszystkie trzy wymagania idealnego gadżetu - jest niewielki, przydatny i poręczny. Na długopisie najczęściej umieszcza się nazwę swojego produktu, a jeżeli to możliwe, krótki opis i dane kontaktowe. Wyobraźnia właścicieli firm nie zna granic - spotyka się zegarki z jednym uchwytem do przypięcia do odzieży, kubki, termosy, odkurzacze, kalendarze, notesy i wiele innych. Owszem, wszystkie one są potrzebne, ale nie są niezbędne.

Długopis ma to do siebie, że prędzej czy później się po niego sięgnie. A jak wszyscy wiedzą, w kryzysowej sytuacji to one najbardziej lubią się gdzieś zapodziać. Znalezienie go w takiej sytuacji wywoła ulgę i podświadomie wywoła pozytywne emocje związane z nazwą firmy, która na nim widniała - świadomie może ciężko to zrozumieć, ale tak działa podświadomość.

Długopis reklamowy to rodzaj promocji, który przechodzi z rąk do rąk. Jest to również najbardziej zrównoważona i nienachalna forma prezentacji swoich usług. Należy pamiętać o tym, aby gadżet firmowy nie wchodził zbytnio w sferę osobistą czy poglądową - pod tym względem powinien być po prostu neutralny. Ot, zwykły, gustowny i prosty przedmiot, który jest przydatny. 

Długopisy reklamowe to prosta i skuteczna forma dotarcia do klienta w bezpośredni sposób, wprost do jego rąk. Tu nie ma możliwości przerzucenia kanału czy zmiany fal radiowych. Tu nie ma również potrzeby generowania wysokich kosztów. Nie dziwi więc fakt, że ta forma promocji króluje wśród przedstawicieli handlowych, medycznych czy farmaceutycznych od wielu lat. 


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 27 kwietnia 2024
Imieniny
Sergiusza, Teofila, Zyty

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl